Oral narratives, dialogical intervention and reading comprehension: A study of 5-to-8 years old French children.

Mots-clés : Compréhension écrite
Type de document :
Communication dans un congrès
International Conference on the Study of Child Language, Jul 2011, Montréal, Canada
Liste complète des métadonnées

https://hal-unilim.archives-ouvertes.fr/hal-00917315
Contributeur : Juliette Elie-Deschamps <>
Soumis le : mercredi 11 décembre 2013 - 16:21:48
Dernière modification le : jeudi 3 mai 2018 - 12:52:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-00917315, version 1

Citation

Edy Veneziano, Helène Makdissi, Laetitia Albert, M.-P. Baron, Andrée Boisclair, et al.. Oral narratives, dialogical intervention and reading comprehension: A study of 5-to-8 years old French children.. International Conference on the Study of Child Language, Jul 2011, Montréal, Canada. 〈hal-00917315〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

238