Packaging : issues, trends and strategic perspectives

Abstract : Manufacturers as distributors now give special attention to packaging. However, it is surprising that this subject has received little attention from researchers. We propose in this paper to establish a first state of the art, identify various methodological problems and finally suggest future research.
Type de document :
Communication dans un congrès
Liste complète des métadonnées

Littérature citée [44 références]  Voir  Masquer  Télécharger

https://hal-unilim.archives-ouvertes.fr/hal-00934866
Contributeur : Marie-Pierre Pinto <>
Soumis le : mardi 4 février 2014 - 14:12:46
Dernière modification le : vendredi 8 mars 2019 - 15:34:12
Document(s) archivé(s) le : samedi 8 avril 2017 - 21:45:41

Fichier

Venice_2010_PINTO_DROULERS-Nov...
Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00934866, version 1

Citation

Marie-Pierre Pinto, Olivier Droulers. Packaging : issues, trends and strategic perspectives. International Conference Marketing Trends, Jan 2010, Venise, Italie. ⟨hal-00934866⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

522

Téléchargements de fichiers

7667