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Communication Dans Un Congrès Année : 2011

Relation client et réseaux sociaux : postures et images du client

Marie-Pierre Pinto
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 950917
Cécile Mclaughlin
  • Fonction : Auteur

Résumé

This article analyzes one or several postures of the customer in the relation that he maintains with the company through the various canals, in particular, the social networks. By posture, it is necessary to understand the self-presentation, in the management of the discourses and the uses. This posture is shaped by the company but also by the technological environment; it is the result of an interactive process, it is co-built.
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-00943414 , version 1 (07-02-2014)

Identifiants

  • HAL Id : hal-00943414 , version 1

Citer

Marie-Pierre Pinto, Cécile Mclaughlin. Relation client et réseaux sociaux : postures et images du client. Y a-t'il une richesse des réseaux ?, Dec 2011, France. ⟨hal-00943414⟩
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